Under 2019 fortsätter United Screens satsa stort på sina två erbjudanden ut mot marknaden, influencer marketing och reklamräckvidd på Youtube. För att möta den stora efterfrågan har United Screens svenska säljteam nu rekryterat flera nya kundansvariga, samt Anders Vesterlund som säljchef.
– Jag är jätteimponerad av mina nya kollegor på United Screens och glad att få vara en del av ett prisbelönt och trefaldigt nominerat säljteam. Extra roligt är bredden i produkterna, att kunna erbjuda både influencer marketing-kampanjer och räckvidds-kampanjer på Youtube, säger Anders Vesterlund.
– Intresset för oss och våra produkter har ökat i rasande takt, så därför har vi under hösten arbetat intensivt och noggrant med rekryteringar för att möta marknadens efterfrågan. Det känns extra roligt att välkomna Anders Vesterlund som säljchef, med hans väldigt goda insikter och kunskaper i medielandskapet, säger Natalie Tideström Heidmark, Säljdirektör, United Screens.
– Jag är stolt över att vi har har de bästa kund- och byråansvariga personerna på plats hos oss på United Screens, fortsätter Natalie Tideström Heidmark.
Utöver rekryteringen av Anders Vesterlund har United Screens även välkomnat följande nya kollegor till det svenska säljteamet: Jenny Mellbourn Ankarstrand, Patric Björn, Max Flytström, Magnus Minari, och Olle Wicksell.