En av Sveriges största influencers, Therese Lindgren, väljer nätverket United Influencers för att lansera sin nya blogg.
Therese Lindgren startade sin YouTube-kanal 2013 och har för närvarande ca 10 miljoner sidvisningar i månaden.
– Jag har haft som mål att lansera en blogg, där jag kan vara mer beskrivande och som komplement till mina övriga plattformar. United Influencers kändes som ett självklart val och med så mycket som händer kring mig nu är jag i behov av en trygg partner vid förhandlingar och partnerskap så väl som kring egen rådgivning. Jag ser fram emot att jobba mer långsiktigt, kommenterar Therese Lindgren.
Läs också: Sveriges största kvinnliga stjärna på YouTube: Therese Lindgren
– Vi inleder ett nytt år med att lansera en av Sveriges största influencers Therese Lindgrens blogg vilket känns fantastiskt roligt! Med de stränga algoritmer som idag styr sociala medie-kanalerna är det ett faktum att bloggen är den enda kanalen influencers idag har full kontroll över. Så ett smart drag av Therese och vi får med detta en ännu starkare portfölj och kan erbjuda marknaden en komplett lösning som influencer marketing-byrå kring allt som rör influencer marketing med våra premiumprofiler och vårt öppna nätverk. Vi jobbar fortsatt med att leverera goda resultat genom bättre strategier, smartare contentlösningar och förmågan att distribuera innehållet rätt, genom rätt människor vid rätt tidpunkt. Vi ser så mycket framemot vårt samarbete och är mycket laddade för 2018, säger Linda Palmgren, vd för United Influencers Sverige