När intresset för varumärkesbyggande kommunikation och kundupplevelsen ökar gasar Pool och rekryterar tre nya medarbetare: Tomas Carrfors, Sandra Kollberg och...
Det nordiska investmentbolaget Verdane Capital IX, som är majoritetsägare i visualiseringsföretaget Dapresy, har nyligen köpt upp undersökningsföretaget Confirmit, och nu...
Igår bjöd Cruxmore in till sin första Digital Intelligence Gathering där ett 50-tal personer samlats för att lyssna till talarnas...
I tisdags genomförde IAB Sverige för sjunde gången sitt trendseminarium ”8 Minutes” där 12 talare får åtta minuter på sig...
Den 8 maj arrangerar NOWBiZ konferensen Customer Experience Management 2018. Konferensen hålls för andra året i rad och har lockat...
Enligt en undersökning som eMarketer gjort tillsammans med Adobe menar hela 65% av de tillfrågade att de behöver utveckla sin...
KPMG köpte för två år sedan upp företaget Nunwood som jobbar med att hantera och följa upp kundupplevelser. Nu tar...
I takt med att allt färre tittar på tv och fler installerar reklamblockerare krävs det nya sätt för att nå...
Vare sig du fått en bra eller dålig kundupplevelse kan du nu gå in på Forresters nya app och recensera...
I en ny studie från Mindshare framgår att 65 % av de 1000 personer som tillfrågats är försiktiga med vilka...
Idag måste du i princip ha en strategi för sociala medier. Men det finns fyra hygienfaktorer för din hemsida som...
I en undersökning från Forrester visar det sig att bra kundupplevelser kan generera nästa sex gånger så hög omsättning. Men...
Mer än hälften av de tillfrågade kunderna i en ny undersökning menar att de hellre skulle chatta med en robot...
För snart tre år sedan tillträdde Christoffer Tyrefors posten som VD för cykelkraft, och har på den tiden fyrdubblat företagets...
Att världen just nu genomgår stora förändringar står klart för alla. Med några knapptryck kan vi nå tusentals personer med...
Salesforce presenterade nyligen sin årliga ”State of Marketing” rapport som visar intresanta trender inom digital marknadsföring. Kraven på en personlig...
Under gårdagen bjöd Salesforce tillsammans med CEB in till Service Leadership Forum för att diskutera hur ledande serviceorganisationer driver framgång....
När vi pratar om att ge bra service pratar vi oftast om vad vi ger. Men nyckeln till bra service...