Passion är Sveriges största undersökning kring svenskarnas passion för och engagemang i hundratals evenemang, destinationer, lag och organisationer. Drygt 12...
Varumärken har använt engagemang som ett mått sedan början av sociala medier. “Vi kunde inte ha valt en mer felaktig...
Byrån Ignite gick nyligen igenom 18.000 inlägg på Facebook för att ta reda på vad som fungerar bra och vad...
Video är utan tvekan det hetaste och mest engagerande formatet i dagens värld. Allt fler plattformar kämpar om att bli...
Som vi tidigare skrivit om startar vi nu ett samarbete med utbildningsföretaget F Nation. Tillsammans kan vi nu erbjuda ett...
Yngre generationer är mer benägna att handla av ett företag vars syfte är gott. Varumärken har ett ansvar, och 40%...
En ny studie kring kundengagemang visar att “millennials” (alltså de mellan 18-34 år), män och gifta par har den högsta...
Att det är viktigt att ha nöjda medarbetare är inget nytt. Men frågan är hur mycket det egentligen är värt....
Ja – det är faktiskt möjligt att mäta vilken emoji (alltså de där små symbolerna och smileyfigurerna) som ger bäst...