Strossle, har tecknat avtal med Closer för att stärka försäljningen på lokal nivå i södra Sverige.
Strossle, ett tech-bolag som hjälper sina uppdragsgivare att nå ut med content marketing genom bolagets publicistnätverk har en aggressiv expansionsplan där södra Sverige är en region som ska bidra till att nå försäljningsmålen. Ökad närvaro i södra Sverige är anledningen till att Strossle nu tecknar avtal med Closer.
Closer har rekryterat en ny säljkonsult för att ta hand om uppdraget. Tommy Lycén, som senast kommer från en KAM-tjänst på Stampen och innan dess KAM på Metro, ska från och med nu ansvara för försäljningen av Strossles tjänster i södra Sverige.
– Vi ser hur efterfrågan på vårt erbjudande inom native advertising och content marketing fortsätter att öka över hela landet. Med Closer och Tommy kommer vi närmare våra kunder i södra Sverige, kan erbjuda en högre servicenivå och fortsätta vår tillväxtresa, säger Tobias Knutsson, försäljningsdirektör på Strossle Sverige.