Specialerbjudande till våra läsare: Market Research and Customer Insight Summit 2016

Temat för årets branschdag är “Ökad Digitalisering” – och hur vi bör kommunicera och agera i samspel mellan de digitala och fysiska kanalerna. Som läsare av Dagensanalys.se får du här ett specialerbjudande till konferensen.

Dagens utmaning för många företag och organisationer är hanteringen av digitala och fysiska kanaler. Årets tema på SMIFs branschdag handlar därför om de nya förutsättningarna för data och insikter i en allt mer digital och snabbrörlig marknad.

Här kan du läsa hela programmet:
MARKET-RESEARCH-O-COSTUMER-INSIGHT-SUMMIT-2016

Som läsare av Dagensanalys.se sparar du 2.000 kronor på biljettpriset om du anmäler dig senast den 1 juli. Du måste ange koden DA16 för att erhålla rabatten och då kostar konferensen bara 4.490 kronor per person.

 

I biljettpriset ingår självklart förtäring under dagen samt 3-rätters middag och en båttur i Stockholms skärgård.

Läs mer och anmäl dig på www.mrcis.se.