Seminarium: Framtidens sökmarknadsföring

IABs seminarium om sökmarknadsföring samlar sökintresserade för att disktutera framtiden. Du får även lyssna till ett case från Elgiganten.

Här är agendan för resten av dagen:
Hur SEO och SEM lyfter varandra och ett case av SEO best practice.
Michael Shams, SEO analyst, iProspect, Voice search – nu och framtiden.
Magnus Friberg, Product Marketing Manager, Google Assistant – Sök ur ett omni-kanal perspektiv.
IAB Sweden Mixx Awardsvinnaren i kategorin Best search campaign 2018 Iprospect och Elgiganten – Hur gick det sen?
IAB Sveriges task force Sök presenterar uppdaterade verktyg för marknaden. Bakgrunden och nyttan med verktygen.

När: 21 november kl 8.30 – 10.00 Registrering från kl 8.00
Var: Finlandshuset, Snickarbacken 4, Stockholm
”Avbokning mindre än 24 timmar före eventet eller “no show” 300 kr.

Här kan du anmäla dig – och du – ange Dagens Analys i anmälan. Vore så kul om ett stort läsargäng var representerade på seminariet.

Kan du inte vara där liveströmmas seminariet här.