För att förstå vad som händer i branschen har organisationen SMIF startat en serie paneldebatter under namnet ”Framtidens Research”. Den första paneldebatten diskuterar – Trender inom research – den 14 februari.
Den första paneldebatten i serie som tagits fram av SMIF och deras medlemmar tar upp ämnet – Trender inom research.
När: 14/2 kl 15-16
Var: Berghs School of Communication i Stockholm
Talare: Fabian Wrede från Google, Magnus Anshelm från MMS och Lena Gilchrist från Ipsos
Anmälan: Om du vill vara med på plats anmäler du dig här!
Kommande ämnen är bland annat ”Framtidens Researcher” den 7/3 där representanter från Facebook, Odyssey och YouGov kommer vara med, ”Så visar vi data i framtiden” kör vi den 11/4, ”Paneler och Incentives” den 16/5 och ”Som man frågar får man svar” den 14/6.
Alla debatter kommer även att sändas live på SMIFs Facebooksida samt finnas att titta på i efterhand också.