Nu ska NetOnNet bli ännu tydligare i sin kommunikation mot sina kunder och det är kommunikationsbyrån Momentum i Göteborg som ska göra jobbet.
– Det kändes självklart för mig att välja Momentum för det här jobbet. Jag vet vad de går för samt vad de kan göra och jag känner mig trygg i den kunskap som finns på byrån, säger Ulrika Sohtell marknadschef på NetOnNet.
Ulrika Sohtell som lämnade en tjänst som strategisk projektledare på Momentum för att nyligen ta tjänsten som marknadschef på NetOnNet vet naturligtvis vad hon pratar om när hon gjorde sitt byråval.
– Det var naturligtvis en förlust för oss när Ulrika valde att lämna för NetOnNet. Men det känns samtidigt extra roligt att hon väljer oss när hon faktiskt vet precis vad vi går för och hur vi arbetar. NetOnNet kommer bli ett mycket spännande och intensivt uppdrag för oss. Vi kommer under sommaren att arbeta fram ett helt nytt kommunikationskoncept för att förtydliga NetOnNets varumärkesberättelse. Där arbetet har utgångspunkt från den varumärkesplattform som Happy F&B tidigare tagit fram, säger Anders Collin, vd och projektledare på Momentum.
Arbetsgrupp från Momentum som kommer arbeta med NetOnNet:
Marcus Näslund, CD Anders Collin, Projektledare
Susanne Blomster, AD Daniel Wallin, Copy