Den 15 april äger 2015 års Market Research & Insight Summit rum på Clarion Hotel i Stockholm. Wednesday Relations arrangerar konferensen tillsammans med SMIF-Sveriges Marknadsundersökningsföretag. Bokar du här med Dagensanalys.se får du gå på konferensen till rabatterat pris.
I en fartfylld teknikdriven värld där konsumenterna fattar snabba beslut och är välinformerade, måste marknadsundersökningar anpassas och genomföras med hjälp av kreativa angreppssätt för att maximera affärsmål. På årets konferens kommer man att blicka framåt och titta på nya tekniker, hur man kan omvandla data till affärsnytta, presentera intressanta case och mycket mer.
Läs också: Intervju med Ola Janson om Gamification
Syftet med Market Research Summit är att ge dig inspiration, kunskap och ett bättre nätverk. Du får möjlighet att utbyta erfarenheter med andra inom branschen och träffa olika leverantörer som ställer ut.
Nätverksmiddag
Kvällen avslutas med en festlig middag där du får möjlighet att nätverka ännu mer och under informella former umgås med kollegor i branschen. Vill du bara gå på middagen går det bra.
Ange denna kod för att få din rabatt
3 590 kr (ord. pris 4 490 kr) när de anger kampanjkod DA3590. Går ni två blir det ytterligare 500 kr i rabatt/person. Skriv då DA3090GÅ2. Erbjudandet gäller t o m 1 mars.