Vi har stängt från 1 april 2020
Keymetrics

Leksaksrobot från IKEA städar ditt hem

IKEA promotar sina produkter för olika lagringslösningar genom att använda en leksakrobot som städar upp vardagsrummet.

Kampanjen är i en förlängning av deras ”The Best Day is the Everyday” den är skapad av The Monkeys och vill lyfta fram hur IKEA kan lösa många lagringsfrågor för olika familjehushåll.

Kristin Bengtsson, nationell marknadschef på IKEA, har kommenterat kampanjen:

”Vi är väldigt nöjda med den här lekfulla höstkampanjen och hoppas att det kommer att inspirera många australiensiska familjer att hitta lyckan i vardagen när sakerna lagras.”

”Målet är att frigöra mer tid för att kunna fokusera på de roliga sakerna i livet.”

Barbara Humphries, kreativ chef på The Monkeys:

”IKEAs produkter har så många bra funktioner för bra användbarhet, det är en riktig glädje att kunna föra dessa funktioner till liv varje säsong.”

Den 1 april 2020 släckte vi lampan här på Dagens Analys.