Kommer Lidl att sälja fler produkter med Heidi Klum? Vad tror du?

Tillsammans med hundratals gäster, däribland Nina Garcia, Zac Posen, Shaun Ross och Sendi Skopljak, visade värdinnan Heidi Klum och flertalet modeller för första gången alla 84 delar av kollektionen i en uppbyggd Lidl #LETSWOW-butik.
Istället för en klassisk catwalk använde sig Lidl av en interaktiv butikskuliss, som anspelade på Lidls vardag, nämligen butiken. Under en tvåtimmars visning presenterade Heidi Klum och 35 modeller de totalt 84 delarna av kollektionen; där fanns allt från leopard-boots och paljettkavajer till äkta skinnjackor.
”Det finns ingen bättre plats eller lämpligare tidpunkt än just New York Fashion Week för att presentera vår internationella kollektion. Visningen utgjorde startskottet för den kommande, intensiva fasen för vårt samarbete med Heidi Klum. Nu ser vi fram emot försäljningsstarten i Sverige den 18 september, säger Gabriella Goldman, kommunikationschef Lidl Sverige.
Livestream kan ses i efterhand här.
Fr.o.m. den 18 september finns kollektionen ”esmara by Heidi Klum: Heidi & The City-Kollektion“ till försäljning i alla Lidls butiker som säljer non-food.