Isabella Löwengrip har fått ihop ett eget imperium på nätet med miljontals läsare och hundratusentals följare på sociala medier. Nu tänker hon dra igång en egen influencer-business.
Isabella som också kallas för Blondinbella har 1,5 miljoner besökare till sin blogg och nära 430 tusen följare på Insta. Det är verkligen en lång bit från hennes första konto på Lunarstorm.
Nu tänker Blondinbella lämna influencernätverket United Influencers för att starta ett eget säljbolag som ska fokusera internationellt. Hennes blogg finns redan på tyska, engelska och arabiska. Hon tänker även anslutna andra influencers till sitt egna nätverk och med tanke på hennes tidigare affärer lär nog även denna bli framgångsrik.
Hon har idag Löwengrip Care & Color, skoföretaget Flattered, Löwngrip Invest och Nordic Tech House.
– Visionen är att skapa ett eget ekosystem. Jag är den första influencer som bygger ett eget inhouse-team på det här sättet, så det känns otroligt spännande att gå i bräschen, säger hon till Breakit.