Här kan du titta på IABs årliga trendseminarium

IAB Sverige har haft sitt årliga Trendseminarium “8 minutes”. Talarna fick 8 minuter på sig att presentera sin spaning om ett aktuellt ämne. Om du missad hela eventet så kan du kolla på det i efterhand här.
Bara att klicka och luta dig tillbaka.

Årets trendspanare:
Carl Wåreus, Head of Agency – Google – Being an AI first company
Lisa Gunnarsson, Head of Nordics – LinkedIn – Continuous learning
Henrik Jogin, Technical Director – IDG – Samskapandet inom publicistisk verksamhet
Niklas Bakos, CEO & Co-founder – Advrty – Native ads to virtual reality
Anki Ahrnell, Chief Digital Officer – Bonnier – Technology & People ­ the Crucial Marriage
John Ericsson, Enterprise Growth Expert – Curamando – Fem skiften i marknadsföring
Alexei Grinevski, Nordic Strategy Director PlayAd och Anders Lithner VD, Inizio
Johan Åsén, Product Director – Schibsted – Mediehusens vägval
Nina Kurn, Senior Art Director, Visual planner & Partner, AllthewayJosé
Halvard Kristiansen, Head of Online Sales – MTG Sverige
Lisbeth Larsson, Director of Communications – WWF – Vartannat andetag
Kenneth Danielsson, CEO – GroupM