Den 17 september bjuder IABs Task Force Geo in till ett frukostseminarium. Temat för frukosten är: Hur fungerar Geotargeting? Under seminariet får du ta del av möjligheter och begränsningar med Geotargeting tillsammans flera spännande case.
Charlotte Thür, IAB Sverige hälsar välkommen!
– Cecilia Ydremark, Mediekompaniet, ordförande för Task Force Geo, inleder morgonen
– IAB Sveriges Task Force Geo presenterar en helt färsk rapport om Geotargeting
– Kate Owen, Managing Director Europe Digital Element ”The Mobile Geotargeting Puzzle’’.
– Case: Caroline Palmqvist, Projektledare Coop – iBeacon
– Case: Cecilia Åkesson, Centrumledare för Newsec Asset Management Stockholm Quality Outlet – Mediestrategi från print till digitalt
– Case: ytterligare ett case kommer presenteras
Alla som har iPhone och Aftonbladets App kommer att få testa iBeacon-teknologin under seminariet.
OSA: Anmäl ditt intresse här
Plats: Zita Folkets Bio, Birger Jarlsgatan 37
Datum: 17 september, seminariet börjar kl 8:30-10:00
Registrering från kl. 8:00. Aftonbladet & Mediekompaniet bjuder på fralla och kaffe. Seminariet är kostnadsfritt!