Vi har stängt från 1 april 2020
Keymetrics

IAB arrangerar seminarium om reklammarknaden

IAB Sveriges seminarium arrangeras den 30 augusti – då ska man utifrån IAB AdEx Benchmark gör en genomlysning av reklammarknaden i Europa. Med andra ord ett utmärkt tillfälle att komma lite senare till jobbet.

IAB Europes årliga AdEx-Benchmark är den enda rapport som genomlyser den europeiska reklammarknaden. IRM är vår samarbetspartner och vi är glada att Madeleine Thor, VD för IRM presenterar AdEx-Benchmark 2018 utifrån ett svenskt perspektiv, hon ger oss också utvecklingen framåt för den nordiska marknaden, skriver IAB i sin inbjudan.

När: 30 augusti kl 8.30 – 9.45 registrering och frukost från kl 8:00
Var: Finlandshuset, Snickarbacken 4, Stockholm
Avbokning mindre än 24 timmar före eventet eller “no show” 300 kr.

Anmälan gör du här. 

Den 1 april 2020 släckte vi lampan här på Dagens Analys.