Tips: Här kan du lyssna på de främsta inom Customer Loyalty

Boka upp den 28:e september för en heldag med årets hetaste talare inom Customer Loyalty. Det här är konferensen för dig som vill ha det bästa från de främsta.
Självklart har vi också fixat ett specialpris för dig som läser Dagensanalys.se.
Klipp från förra konferensen:

Konferensen är nordens största inom Customer Experience, Kundlojalitet och CRM. Experter och företag från hela världen kommer att dela med sig av sina kunskaper, erfarenheter och konkreta tips, allt för att du ska kunna ge dina kunder en bättre upplevelse. Det kommer dessutom att finnas olika spår för B2B och B2C, allt för att du ska hitta det som passar dig bäst.
Men vilka kommer att vara där?
Dels kommer Dr. Claes Fornell, en världsledande auktoritet på kundnöjdhet och kundlojalitet. Dr. Fornell grundade American Customer Satisfaction Index (ACSI) som varje månad ger ut en ekonomisk indikator av kvaliteten i USAs ekonomiska output. Han är världens mest citerade forskare inom marknadsföring och har skrivit tre av de 20 mest inflytelserika vetenskapliga artiklarna i världen!
Dels kommer Reinecke Reitsma som jobbar på Forrester och forskar kring hur utmärkta kundupplevelser ser ut, hur kundupplevelse påverkar resultatet på sista raden, samt varför företag måste bli besatta av kundens upplevelse.
Utöver det kommer en rad spännande och kunniga föreläsare och CRM-experter.
Det är med andra ord en konferens som du inte får missa! Men för att göra det ännu bättre får du som läsare av dagensanalys.se rabatt på anmälningsavgiften.
Ange rabattkod: VIP-DA
Det ger dig 500 kr respektive 1000 kr/pp vid bokning av 2 eller flera personer i rabatt.
Passa på att boka upp dig på höstens viktigaste event!
Du anmäler dig här!