Från räckvidd till effekt – seminarium med IAB

Den 27 januari kl 8:30 bjuder IAB Sverige in till ett frukostseminarium där de kommer att prata om hur du vinner kontroll över tid, effekt och engagemang i ditt digitala varumärkesbyggande.

“Vill du synas gäller det att sticka ut – men på rätt sätt för varumärket! Att skapa engagemang i alla led, kräver både kreativitet och mod!”,  skriver IAB i sin inbjudan.

Talare är:

– Cecilia Perlind, General Manager Communication på TNS Sifo, Från räckvidd till effekt – hur vi mäter effekt, bygger varumärket och följer upp varumärkes-byggande kampanjer på nätet.

– Emma af Robson, VD för Familjeliv, Från räckvidd till engagemang, hur ska marknadschefer göra för att öka engagemanget i sitt varumärkesbyggande på nätet.

– David Sandström, VD för DDB, 5 nyckelfaktorer för att lyckas med effekten.

– Case: TNS Sifo presenterar tillsammans med kunden Max ett intressant case.

– Case: Malin Ingewall, VD för Daisy Sticky Beat presenterar ett intressant case under temat.

Intresseanmälan gör du här. Seminariet är kostnadsfritt. IAB välkomnar medlemmar och blivande medlemmar i mån om plats. OBS! Platserna är begränsade, ”No show” 300 kr.

Plats: Zita Folkets Bio, Birger Jarlsgatan 37, Stockholm. Karta
Tid: 27 januari kl 8.30 -10.15, registrering från kl. 8.00 bjuds det på kaffe & fralla.