Vi på Dagensanalys.se är glada åt att för första gången kunna ge ut en bok med 47 underhållande och tänkvärda artiklar som har varit införda i onlinetidningen för digitala marknadsförare.
Det är torsdagsserien ”Olle F. förklarar” som författaren har samlat i en e-bok som är avsiktligt lättläst i alla medier, inte minst för mobilläsande ungdom. Naturligtvis kommer Olle F. Ringensons ”Marknadsföring inifrån” också i pappersupplaga – den har mycket att ge åt alla marknadsförare som vill förstå vad de arbetar med.
Beställ boken redan idag: Marknadsföring inifrån
Olle F. har haft turen att alltid vara nära när något viktigt och spännande hände. Han har arbetat i många år och med alla tänkbara uppgifter som konsult och ansvarig chef inom reklam och media och som lärare vid Berghs och GI/IHR. Parallellt har han skrivit krönikor och artiklar om marknadsföring samt kommunikation i ledande näringslivspress.
Olle F. Ringenson
Experterna gillar Marknadsföring inifrån
Några av Sveriges ledande specialister inom marknadsföring/kommunikation och marknadsundersökningar har läst Marknadsföring inifrån i korrekturupplaga och som artiklar i Dagensanalys.se. De gillar när Olle F. förklarar hur det blev som det blev och hur det kan gå framöver om inte marknadsförarna skärper både kunskaper och insikt.
”En unik, mångfasetterad resa genom decennierna med hjälp av Olles insikter inom företagande, marknadsföring, kommunikation. För att bara nämna något. Mycket läsvärd.”
– Göran Larsson, f.d. VD Young & Rubicam Geneve
”En roande och lättläst resumé över marknadskommunikationens utveckling i vårt land. Lärorik för den unga generationen att ta del av och härlig igenkänning för oss seniorer som varit med på en del av Olles resa.”
– Kerstin Ahne, Marknadsundersökningskonsult
Beställ boken: Marknadsföring inifrån
Bild: Looking back av Susanne Nilsson