Kommunikationsbyrån Henson breddar ägandet. Emma Zimdahl, content manager och sociala medier-strateg på företaget kliver in som delägare i byrån.
Emma är en stark drivkraft i den fortsatta utvecklingen av vårt digitala erbjudande och vi är glada över att hon kliver in som partner, säger Hensons vd Åsa Stocksén som också är delägare i byrån tillsammans med Peter Westermark, chef för insikt och opinion.
Emma har sin bas på Hensons kontor i Umeå, och arbetar med att stärka den digitala närvaron hos byråns kunder, genom såväl strategier som konkreta lösningar kring innehåll och spridning.
Det finns ett starkt driv på Henson som gör att det känns riktigt bra att vara med på resan för att hjälpa våra kunder nå nya framgångar. Det är ett komplext kommunikationslandskap där ute och gränserna mellan olika kommunikationsdiscipliner tunnas ut. Den digitala närvaron är en viktig nyckel för att både offentliga organisationer och näringsliv ska utvecklas, säger Emma Zimdahl.
Henson är en kommunikationsbyrå med rötterna inom PR och content. Spetskompetenserna finns inom digital och kommunikativ strategi, analys och opinionsbildning. Byrån har även ett kontor i Skellefteå.