Byrånätverket Mirum och adtech-bolaget Bannerflow i nytt globalt samarbete

Digitalbyrå-nätverket Mirum och adtech-bolaget Bannerflow teamar upp i nytt globalt samarbete.

“Vi är stolta över att ha Mirum ombord som vår första partner. Mirum är en helt ny typ av byrå som förstår att den traditionella byråmodellen är föråldrad. Landskapet för annonsörer har förändrats radikalt och alla annonsörer står inför nya utmaningar som måste lösas på nya sätt. Det kräver effektiva och inspirerande annonser, snabb marknadsföring, full flexibilitet och optimering i realtid för garantera resultat från digitala kampanjer. Mer data innebär mer optimering. Därför är hög kreativitet och skalbarhet helt avgörande för att lyckas. Partnerskapet tillsammans med Mirum och
deras kunder kommer att göra det möjligt för oss att ta vår plattform och branschen till nästa nivå,” kommenterar Nicholas Högberg, VD Bannerflow.

“Det är en del av vårt DNA att ifrågasätta konventionella sätt att göra saker. För att byråmodellen ska vara relevant i för kunderna i framtiden måste vi kunna vara snabba ut på marknaden och hitta arbetssätt som gör det möjligt för oss att bli datadrivna och inte bara datafokuserad. Partnerskapet med Bannerflow är ett stort steg framåt i den riktningen,” säger Robin Bade, VD Mirum Europe