Här är några bilder från årets HUDDLE med Mindshare. Temat var Riot or Rules.
Anders Svensson från Twitch berättade om plattformens framfart både i Sverige och internationellt. Ett företag som varje dag visar att livestreaming slår allt.
Snaphats nordiska säljteam var på plats för att visa hur nytänkande är slagkraftigt hos målgrupper som uppskattar allt fräscht. På bild ser vi Emma Lundgren och Anders Sarkisian.
Tobii demonstrerade styrkan i VR och hur ett headset kan förvandla världen till något nytt och spännande.
Johan Bouveng berättade med stor passion om Storykit och deras resa mot att helt förnya hur publicister hanterar innehåll. Den här gången var det fokus på video.
Vad symboliserar inte riot som en enorm graffitimålning. Den här kreative processen pågick hela tiden utanför entrén till Huddle 2019.
Keynote-talaren Sam Conniff Allende, prisvinnande byråräv från London som sadlat om och nu TED Talkar och författat boken Be More Pirate pratade med Dagens Analys om hur varumärken måste våga mer. Sympatisk, smart och diggar piraternas historia.