Om du vill fördjupa dig inom analys och data ska du besöka konferensen Analytics Day som går av stapeln den 5 februari i Epic Center, Stockholm.
Analytics Day, som hade sin första konferens 2015, har under åren fyllt sina konferenser med deltagare som söker det senaste inom analys och data presenterat av sanna experter. Alla från marknadsförare, dataanalytiker, säljare, digitalchefer och strateger bör spendera en dag på Analytics Day.
Bland årets talare finner vi välkända namn som Henric Jogin (IDG), Andrea Calcagno (Cloud4wi), Niklas Lundqvist (Telia), Joost de Schepper (Spotify), Soraya Contreras (Humana), Joni Lindgren & Jasmine Yaya (Growthpodden), Johanna Uddståhl Friberg (Paradox Interactive), Anna Albinsson (Bisnode), Madeleine Lindgren Lassoued (Volvo), Lisa Sarén (SAS), Robin Hjelte (Swish) och fler.
Självklart är vi Dagens Analys mediepartner till Analytics Day och som läsare kan vi erbjuda en rabatt om hela 30 procent när du uppger koden ANALYTICSDAY30A.
Vi ses där!