Keymetrics

Webbinar om medievanor med Nordicom

Den 29 maj 2020 presenterar Nordicom vid Göteborgs universitet resultaten från 2019 års Mediebarometer, den årliga undersökningen av den svenska befolkningens medievanor.

De viktigaste resultaten från Mediebarometern 2019 presenteras vid ett webbinarium den 29 maj mellan kl. 13:00 och ca 14:30. Utöver huvudresultaten presenteras även tre aktuella analyser om utveckling inom medieanvändning.

Program för webbinarium

Nordicoms föreståndare hälsar välkomna och berättar om undersökningen
Jonas Ohlsson, medieforskare och föreståndare för Nordicom
Huvudresultaten i Mediebarometern 2019
Ulrika Facht, medieanalytiker, Nordicom
Storstad och landsbygd – skilda medievanor?
Karin Hellingwerf, medieanalytiker, Nordicom
Digitala pensionärer – vilka de är och vad de gör
Catharina Bucht, medieanalytiker, Nordicom
Nyhetsanvändningen under corona-epidemin – preliminära resultat från Mediebarometern 2020
Jonas Ohlsson, medieforskare och föreståndare för Nordicom
Programledare och moderator är journalisten Emanuel Karlsten.

Anmäl dig här. 

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Stockholmsbyrån Dimension 46 lanserar allt-i-ett-erbjudande