Keymetrics

Kenza i samarbete med Rapunzel of Sweden

Kenza

Sleek Hairband har utvecklats och designats av Kenza Zouiten Subosic i samarbete med Rapunzel of Swedens produktutvecklingsteam.

Jag har länge saknat ett löshår som ger det där lilla extra, en produkt som jobbar mer med fylligheten snarare än längden och som passar bra även till vardags. Jag önskade ett Hairband som är snäppet enklare att sätta fast, känns lättare på huvudet och ger ett ännu mer naturligt resultat än liknande produkter. Med Sleek Hairband har vi verkligen lyckats! Jag är jättestolt och glad över produkten, säger Kenza Zouiten Subosic.

Produkten lanseras den 13 maj 2020 och finns att beställa på rapunzelofsweden.com samt i Rapunzel of Swedens egna konceptsalonger.

– Vi såg en möjlighet att utmana och utveckla vår redan existerande och populära produkt, Hairband Original. Vi ville tillgodose behovet hos de som redan har längden, men önskar ett naturligt fylligare hårsvall. Det resulterade i vår nya produkt Sleek Hairband menar Tove Virding, marknad- och kommunikationschef på Rapunzel of Sweden.

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Greta-effekten: Ehandel rustar med en av nordens största solcellsanläggningar