Keymetrics

HubSpots partnerprogram fyller 10 år – lanserar Solution Partner-program

Marknadsföringsplattformen HubSpot firar idag 10-årsjubileum för lanseringen av sitt Agency Partner-program.

Det som började som ett återförsäljarprogram för byråer har utvecklats till ett ekosystem av tjänsteleverantörer och app-utvecklare som hjälper kunder att lyckas med, och att utöka möjligheterna med, sina HubSpot-initiativ.

HubSpot lanserar även en utveckling av Agency Partner-programmet i form av ett Solutions Partner-program. Det nya programmet kommer att underlätta för kunderna att hitta rätt tjänsteleverantörer för sin verksamhet och möjliggöra ett utökat HubSpot-samarbete för marknadsföringsbyråer, webbutvecklare, CRM- och IT-tjänstelverantörer så att de kan hjälpa företag att växa ännu mer effektivt.

Utvecklingen av Agency Partner-programmet har speglat utvecklingen av HubSpot. I takt med att vi har diversifierat vår verksamhet under det senaste decenniet har våra partners kunnat växa genom att bredda sin expertis för att möta de förändrade behoven hos våra kunder, säger Katie Ng-Mak, VP för Solutions Partner Program på HubSpot. Sedan jag började på HubSpot 2009, har jag sett vilken viktig roll våra partners har spelat för att stödja vårt uppdrag att hjälpa miljontals företag att växa på ett mer effektivt sätt. Jag ser fram emot se vad vi kan uppnå tillsammans under de kommande tio åren.

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Representanter från branschen samlas för att förstå mätningar över flera medier