Keymetrics

Ports Group tar in Marknadschef med digital spets

Emil Björnum
Emil Björnum. Foto: Ports Group AB

Ports Group stärker upp med Emil Björnum som ny Marknadschef. Emil kommer närmast från Telenor Sverige AB där han ansvarat för deras digitala B2B transformation.

Emil Björnum har en digital profil med gedigen erfarenhet inom marknadsföring och digital kommunikation. Emil har även under sin karriär arbetat med digital utveckling och affärsutveckling för bolag som Eniro, Telia, Ericsson med flera.

Det som lockade med Ports Group var deras moderna angreppssätt när det kommer till att hjälpa sina kunder. Bolaget besitter en djup förståelse och kunskap för hela spektrat, från teknik till juridik, vilket jag anser vara en enorm fördel. Jag ser fram emot att bidra till Ports Groups fortsatta arbete kring att hjälpa ännu fler företag att säkra sina varumärken. Det ska även bli spännande att i min roll som Marknadschef verka för ett datadrivet och modernt marknadsarbete för att generera tillväxt på effektivast möjliga sätt, säger Emil Björnum.

Emil tillträdde som ny marknadschef på Ports Group den 13 januari.

 

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Com Hems kunder kan streama filmer från Nordisk Film