Keymetrics

Dagens Analys i poddsamarbete med Tony Hammarlund

Tony Hammarlund
Tony Hammarlund

Dagens Analys och Tony Hammarlund, som har podden Digital Marknadsföring, inleder poddsamarbete för att ge läsare möjligheten att lyssna och lyssnare möjligheten att ta del av DAs nyheter.

För att kicka igång samarbetet har vi intervjuat Tony Hammarlund.

Vem är du?
Jag är en digital marknadsförare och innehållsskapare med erfarenhet från både byrå och inhouse. Marknadsföring har blivit en stor passion och jag drivs av att hela tiden utvecklas och lära mig mer.

När jag inte arbetar eller intervjuar gäster i min podcast så spenderar jag tid med min fru och min 1,5 åriga son. Jag tränar också en hel del både på gym och ute i löpspår.

Vad sysslar du med?
Sedan ett par månader tillbaka så jobbar jag som marknadsförare på fintech-startupen Minna Technologies. Vi utvecklar en plattform som gör det möjligt att enkelt att få en översikt över och hantera sina abonnemang.

Där arbetar jag med digital marknadsföring och framförallt content marketing. Vid sidan av arbetet så driver jag även podcasten Digital Marknadsföring med Tony Hammarlund.

Vad handlar podden om?
Jag startade podden för att bli en bättre marknadsförare och lära mig mer om digital marknadsföring. I podden intervjuar jag några av Sveriges främsta branschexperter och marknadsförare.

Ämnena spänner från sociala medier och digital PR till growth marketing och konverteringsoptimering. Jag pratar även med marknadsförare på bolag som adidas, Philips och Bisnode.

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Facebook tar sig an Zoom med Messenger Rooms