Keymetrics

Kantar lanserar Express Surveys

Bara några veckor efter att Ipsos lanserade Ipsos.Digital har Kantar rullat ut Express Surveys.

År 2020 ska helt enkelt handla om snabba och enkla undersökningar där annonsörer, företag och andra ska klara av att administrera hela undersökningen – så kallade DIY (Do It Yourself).

Med Express Surveys ska kunderna kunna dra igång enkla undersökningar med tillgång till 1.000 attribut och få svar på 1-20 frågor på några timmar.

Tjänsten lanseras först i USA men är tänkt att rullas ut globalt.

Kantar Marketplace is a one-stop shop for Kantar’s growing portfolio of quick turnaround research solutions that meet clients evolving needs for fast, robust insight. The pace of marketing means you can’t afford to wait days for insights and answers. The expansion of our online research and insights store to include Express Surveys means our clients can act quickly and with confidence, förklarar Kantar.

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Vart tredje leverantörsföretag planerar personligt innehåll