Keymetrics

Therése Lindgren lanserar egen klocka med veganskt armband

Therése Lindgren släpper två presentboxar tillsammans med BOOM Watches. Boxarna innehåller klockor med en ny serie veganska armband, framtagna tillsammans med Therése.

Det känns jätteroligt att samarbeta med BOOM Watches. För mig är det viktigt att göra samarbeten med företag som har produkter som jag själv skulle använda eller som har en produkt som jag verkligen tror på. Med BOOM känns det helt rätt och det skall bli så spännande med de nya veganska klockorna. Initialt lanserar vi två presentboxar med mina favoritklockor och därefter lanserar vi nya veganska produkter löpande. Klockorna är fina och välgjorda samtidigt som de är prisvärda och klassiska, säger Therése Lindgren.

BOOM Watches klockor är helt modulära. Klockans delar kan bytas ut och kombineras på olika sätt, vilket ger konsumenterna möjlighet att fritt förändra en enda klocka, snarare än att äga flera olika stycken.

Vi är stolta över samarbetet med Therése. Hon var det självklara valet för oss eftersom hon är så otroligt genuin och ärlig i de företagssamarbeten hon gör. Samarbetet med Therése lanserades i början av månaden och intresset var över all förväntan, vilket känns otroligt roligt. Vi har ett starkt miljö- och hållbarhetsperspektiv som koncept och vi kommer fokusera ytterligare på det under 2020, säger Niklas Dahlgren, vd för BOOM Watches.

I samband med lanseringen av Therése Lindgrens presentboxar gör BOOM Watches en influencer marketing-kampanj med United Screens på Therése Lindgrens sociala medier.

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Snart är en tredjedel av världens befolkning på Facebook