Keymetrics

Kantar Sifo satsar på All Ears

För att möta behovet av att bättre kunna analysera digitala talmedier har Kantar Sifo inlett ett samarbete med All Ears.

All Ears är ett företag som bevakar poddar, YouTube, radio och TV genom tal till text-teknologi.

Enligt Kantar Sifo är detta ett område som man kommer att satsa stort på.

Samarbetet med All Ears gör att vi nu kan erbjuda analyser som täcker hela medielandskapet. Även våra olika omvärldsanalyser stärks av samarbetet. Det kanske bästa exemplet på detta är Mediemätaren om den politiska debatten i media, skriver Kantar Sifo på sin sajt.

Här kan du läsa mer.

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
ICAs virtuella bebisinfluencer Elis ska förenkla vardagen för småbarnsföräldrar