Keymetrics

HubSpot köper PieSync

HubSpot har köpt tjänsten PieSync för att hjälpa sina kunder att bättre hantera data från flera olika källor.

Det har nu gått några år sedan HubSpot köpte bolag. Senast köptes Kemvi och Motion.ai under 2017.

För många digitala marknadsförare är det misär att hantera data från flera olika källor. Det är exakt det som PieSync sysslar med, att göra det hela enklare. Med integrationen kan HubSpot ge sina kunder efterlängtad funktionalitet, att synka data från flera källor i realtid.

The HubSpot platform has grown significantly over the past four years, with more than 300 integrations now available to customers. While those integrations are powerful on their own, the addition of PieSync’s two-way sync technology will amplify that power and enable our customers to get the most value out of the tools they use every day,  förklarar HubSpot.

We’ve been working closely with HubSpot for the past 4 years, building a solid and successful partnership. We’ve always been impressed with what HubSpot has built, and the way they’ve built it. PieSync joining HubSpot started to make a lot of sense on every level, tillägger PieSync.

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Nielsen
Nielsen delas upp i två bolag