Keymetrics

Åtta-minuters trendsseminarium med IAB Sverige

Den 11 december är det återigen dags för IABs trendseminarium 8 Minuter.

Årets talare levererar spaningar om trender och tendenser inom digitalbranschen. Varje talare har bara 8 minuter på sig, vilket leder till att det rasslar på i bra takt och det blir mindre tid för säljsnack.

Årets trendspanare

Liv Sandberg, Head of Agency, Facebook
Thomas Mattsson, Former Editor-in-chief, Expressen
Johnny Federley, Marknadsansvarig, Barncancerfonden
Anna Martinkari, Head of Digital, Telia Company
Tero Marjamäki, Head of PR, Blocket
Sofia Hellsten, Creative Lead, Acast
Malin Starck, Content Partnerships Lead, Youtube – Google
Åsa Sohl, Business Development & Innovation, Scream Mediebyrå
John Ekman, Digital Optimization Fanatic & partner, Curamando
Axel Wolrath, Founder, Tipser
Tomas Seo, Senior Digital Strategist, Nord DDB

När: 11/12 kl 15.00 – 17.00 följt av Julmingel
Var: Biograf Skandia, Drottninggatan 82, Stockholm

Anmälan gör du här. 

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
5 anledningar till varför kunder väljer ett varumärke