Keymetrics

IAB arrangerar seminarium om reklammarknaden

IAB Sveriges seminarium arrangeras den 30 augusti – då ska man utifrån IAB AdEx Benchmark gör en genomlysning av reklammarknaden i Europa. Med andra ord ett utmärkt tillfälle att komma lite senare till jobbet.

IAB Europes årliga AdEx-Benchmark är den enda rapport som genomlyser den europeiska reklammarknaden. IRM är vår samarbetspartner och vi är glada att Madeleine Thor, VD för IRM presenterar AdEx-Benchmark 2018 utifrån ett svenskt perspektiv, hon ger oss också utvecklingen framåt för den nordiska marknaden, skriver IAB i sin inbjudan.

När: 30 augusti kl 8.30 – 9.45 registrering och frukost från kl 8:00
Var: Finlandshuset, Snickarbacken 4, Stockholm
Avbokning mindre än 24 timmar före eventet eller “no show” 300 kr.

Anmälan gör du här. 

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Snabbkurs i SEO för dig som vill ranka högt på Google del 3
Snabbkurs i SEO för dig som vill ranka högt på Google – del 3