Keymetrics

”Det går snabbt att göra en kartläggning, sedan är det bara börja springa!”

Jag träffade Anneli Furustad som utvecklat digital marknadsföring och onlineförsäljning på flera företag. Under vårt möte pratade vi om hur man ska tänka när man vill digitalisera sin verksamhet.

Anneli har 20 års erfarenhet av IT och har på senare år kommit att jobba allt med med digital marknadsföring. Hon utvecklade den digitala affären på Indiska, och gick sedan till Nautiska och Sealife där hon jobbat med att ta en närmare 150 år gammal verksamhet in i en digital era. Idag jobbar hon på Improove med att hjälpa fler företag att ta sig in i den digitala eran. Hon delade med sig av spännande perspektiv kring hur man tar en traditionell verksamhet in i ett digitalt landskap, och även hur man med enkla medel kan få en flygande start.

För att lyssna på hela podcasten, klicka på   i bilden ovanför. Och glöm inte att sätta på ljudet.

Eller klicka här nedan:

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Att bygga upp en helt datadriven marknads- och tillväxtavdelning