Keymetrics

KICKS väljer Voyado för att hantera sin kundklubb

KICKS byter befintlig lojalitetsplattform till Voyado för att kunna ta nästa steg med sin kundklubb ”KICKS Club”.

Genom att byta till Voyado får KICKS en central kundplattform för bearbetning av sina medlemmar i alla kanaler, helt i linje med målet ”Unified Commerce”-agenda – att skapa en sömlös kundresa där det fysiska och digitala möts.

KICKS Club, som startades redan på 1990-talet, har idag en stor och engagerad medlemsbas. Med Voyado ska KICKS kunna ge sina medlemmar en ännu bättre kundupplevelse. Bland annat genom mer relevant innehåll, nya medlemskampanjer och en ökad digital närvaro.

KICKS lägger stort fokus på att skapa unika upplevelser för sina kunder, både i det digitala och fysiska mötet. Därför känns det extra kul att de som branschledare väljer Voyado som plattform för att uppnå sina mål, säger Johan Hjelte, COO på Voyado.

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Zuckerberg drar igång en podcast