Keymetrics

Influencern som vill bli Sveriges Marie Kondo

Linn Herberstsson vill bli Sveriges svar på Marie Kondo, den japanska organisationsexperten som vill hjälpa oss att rensa i hemmet och leva lyckligare.

Nu startar hon sitt eget varumärke Organista för personer som gillar att ha ordning på saker och ting, eller som helt enkelt behöver hjälp att organisera sig.

Jag har alltid varit tokig i att organisera saker. Därför kändes det självklart för mig att starta ett företag i just den kategorin. För mig är det viktigt att bygga Organista som ett eget brand och inte som en förlängning av mitt personliga varumärke. Jag vill istället att företaget ska fungera som en influencer i sig, det tror jag vi kommer se mer av i framtiden, säger Linn Herbertsson i ett pressmeddelande.

Organista är både en livsstilssajt och en produktserie. Plattformen kommer att uppdateras med artiklar och tips för den som vill skapa en mer organiserad livsstil. Den första kollektionen fokuserar på hur man organiserar sin resväska på bästa sätt.

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Facebook vill öka engagemanget i annonser genom att göra dem interaktiva