Kantar lanserar gör-det-själv-verktyg

Användare av plattformen från undersökningsbolaget Kantar kommer att ha tillgång till researchtjänster som anses ha “quick turnaround”, kvalitetssäkrade urval och gör-det-själv-undersökningar.

Plattformen lanseras i mars månad och inkluderar även möjlighet att söka i data, starta undersökningar och få tillgång till konsulttjänster.

Kantar Marketplace will allow our bigger, established clients to choose from a spectrum of automated offerings; from self-service to deeper diagnostic full-service tools, and enable new types of clients to access world-class solutions in a cost-effective way, kommenterar Kantar.

De fortsätter “comprehensive consumer insights in one place” som gör det möjligt att “deliver fast and accurate research at a fraction of the usual time and cost”.

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Microsoft åker AI-tåget mot nya destinationer