Keymetrics

Efter insta-succén lanseras nu fler produkter med influencers

Efter succén med Bianca Ingrossos parfymlanseringar Lei och Lei di Sera kommer nu Nordicfeels nästa stora doftsamarbete.

Tillsammans med influencern Linn Ahlborg släpper nu Nordicfeel limited edition-parfymen Hotshot.

– Vi är väldigt stolta över att fortsätta lansera parfym och den här gången tillsammans med Linn Ahlborg, säger Jonna Gustafsson Influencer Specialist på Nordicfeel.

Linn har i skrivande stund 411 000 prenumeranter på Youtube. Hon är även en blogg och flera hundratusen följare på Instagram.

– Jag tycker det är roligt med ett helhetstänk när det kommer till kläder, smink och parfym. En parfym kan göra att en hel outfit blir komplett! När vi tog fram Hotshot ville jag att doften skulle förmedla självsäkerhet och att personen som bär den ska känna sig riktigt snygg och fräsch! Med Hotshot har vi samlat allt det i en underbart fruktig och lekfull doft, säger Linn.

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Klarna utsedd till Årets Annonsör