Keymetrics

Seminarium: Framtidens sökmarknadsföring

IABs seminarium om sökmarknadsföring samlar sökintresserade för att disktutera framtiden. Du får även lyssna till ett case från Elgiganten.

Här är agendan för resten av dagen:
Hur SEO och SEM lyfter varandra och ett case av SEO best practice.
Michael Shams, SEO analyst, iProspect, Voice search – nu och framtiden.
Magnus Friberg, Product Marketing Manager, Google Assistant – Sök ur ett omni-kanal perspektiv.
IAB Sweden Mixx Awardsvinnaren i kategorin Best search campaign 2018 Iprospect och Elgiganten – Hur gick det sen?
IAB Sveriges task force Sök presenterar uppdaterade verktyg för marknaden. Bakgrunden och nyttan med verktygen.

När: 21 november kl 8.30 – 10.00 Registrering från kl 8.00
Var: Finlandshuset, Snickarbacken 4, Stockholm
”Avbokning mindre än 24 timmar före eventet eller “no show” 300 kr.

Här kan du anmäla dig – och du – ange Dagens Analys i anmälan. Vore så kul om ett stort läsargäng var representerade på seminariet.

Kan du inte vara där liveströmmas seminariet här.

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Adobe Summit London 2019 – Hur du skapar bättre kundupplevelse med digital teknik