Keymetrics

Bitsch-Christensen blir ny marknadschef för Akamai i Norden och Benelux

Elisabeth Bitsch-Christensen ska leda och utveckla Akamais arbete inom marknadsföring, reklam och PR för Norden och Benelux.

 


Elisabeth Bitsch-Christensen

– Jag är väldigt glad över att kunna tillträda den här tjänsten och bli en del av ett spännande företag med en så stark plattform. En viktig del av mitt arbete blir att öka marknadens förståelse för vad Akamai står för. Akamai är inte bara en aktör för innehållsleverans eller en leverantör av produkter för webbprestanda – det är framförallt en plattform som företag kan använda för att förverkliga sina digitala visioner och flytta sin data och sina interaktioner avsevärt närmare slutanvändaren, säger Elisabeth Bitsch-Christensen.

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Verto Analytics tillsätter ansvarig för USA