Hjälp oss att fortsätta driva Sveriges bästa nyhetsplats för digitala marknadsförare. Donera här

Analyticsdagarna i Stockholm 13-15 November

Dagens Analys är samarbetspartner till Analyticsdagarna och därför erbjuder vi 1000 kr i rabatt på eventet 14 November och kurserna 13 & 15 November.

Använd följande rabattkod när du bokar: da1000

Eventet den 14 November är en fullspäckad dag av insikter, lärdomar och praktiska exempel på mätning och digital analys av data och webb.

Ni får bl.a. lyssna till Simo Ahava, en av världens främsta experter inom Webbanalys, som visar med praktiska exempel i Google Analytics och GTM vanliga misstag när du mäter engagemang, men också lösningar på hur du bör mäta istället.

Martin Ramel från Google, pratar om de senaste studierna och kartläggning hur organisationer genom data-driven transformation lyckas både med att spara kostnader och öka intäkterna. Martin ger dig också konkreta tips för hur du lyckas med din målgruppsstrategi.

Emilie Eriksson från Tele2 delar med sig av lärdomar och misstag från tidigare arbetssätt, och om deras nuvarande Agila arbetssätt och hur de arbetar för att agera direkt på insikterna.

Under 2018 prisades LYKO som årets E-handlare under Retail Awards. Grundaren Rickard Lyko och Andre Ihlar kommer till Analyticsdagarna för att berätta om analysen som förändrade Lykos affärsmodell från grunden. Detta och mycket mer!

Läs mer om programmet och säkra din plats här

Redaktör & Digitalspecialist

Dagensanalys.se

Analys, Digitala Medier och Marknadsföring är tre områden som jag brinner för. Här på Dagensanalys.se kan jag förena dem till insikter som jag publicerar. Tveka inte att dela dina egna insikter med mig genom att skriva till vår redaktion.

Skriv en kommentar

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>