Keymetrics

The Amazing Society stärker den kreativa kapaciteten

”Efterfrågan på våra tjänster ökar generellt men växer särskilt inom det kreativa området och jag är väldigt glad över att möta hösten med ett tydligt stärkt team på den fronten,” säger Tobias Franzén VD.

Johanna Andersson ansluter som Content Specialist och är nyexaminerad Digital strateg från Berghs School of Communication.

Emma Burholt går in som Client Manager och kommer senast från rollen som Commercial Advisor på United Influencers.

Efter fyra år på NORD DDB väljer nu Susanna Hillborg att ansluta som produktionsledare hos The Amazing Society.

Jessica Pope ansluter som Art Director. Hon tog examen från Berghs förra våren och kommer närmast från Bloomy ideas där hon arbetat med kunder som bland annat Svenska Spel och ActionAid.

Henrik Jansson är Copywriter sedan 20 år tillbaka och kommer från INGO.

Rebecca Ledel, med bakgrund i digital strategi och PR, går in som Digital Media Specialist på The Amazing Society i början av hösten.

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
USA-satsningen för Nepa fortsätter med Matt Nitzberg