Hjälp oss att fortsätta driva Sveriges bästa nyhetsplats för digitala marknadsförare. Donera här

Erik Modig pratar om boken Bang for the Buck

Erik Modig från Handelshögskolan som är aktuell med boken Bang for the Buck gästar IABs AdEx seminarium. Där kan du lyssna på hans resonemang om hur man mäter effekten av marknadsföring i vår moderna tid.

I boken skriver han om att “Kriget mellan hur vi förklarar och mäter effekten av marknadsföring har bara börjat”.

Eventet arrangeras av IAB den 29 augusti.

Ta gärna lite bilder och skicka till oss. Om du vill dela med dig av vad som sägs på eventet får du gärna publicera din text här på DA som gästskribent.

Du kan även kolla in eventet här live på Youtube.

Redaktör & Digitalspecialist

Dagensanalys.se

Analys, Digitala Medier och Marknadsföring är tre områden som jag brinner för. Här på Dagensanalys.se kan jag förena dem till insikter som jag publicerar. Tveka inte att dela dina egna insikter med mig genom att skriva till vår redaktion.

Skriv en kommentar

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>