Doktor24 väljer HowCom till sin mediebyrå | Dagensanalys.se
Hjälp oss att fortsätta driva Sveriges bästa nyhetsplats för digitala marknadsförare. Donera här

Doktor24 väljer HowCom till sin mediebyrå

Under våren 2018 inledde Doktor24 en diskussion med ett antal mediebyråer. Nu står det klart att valet föll på HowCom.

– Vi kände direkt att HowCom särskiljer sig mot andra mediebyråer genom sin transparenta affärsmodell och att de både är en mediebyrå och affärskonsulter. Valet blev enkelt då HowComs gedigna kompetens och angreppssätt passar perfekt för de utmaningar vi står inför säger Karolina Hedberg, Brand and Marketing Manager på Doktor24.

– Det är väldigt spännande att få vara en del av Doktor24:s tillväxtresa och vi är stolta och glada över att de valt HowCom säger Martin Andreasson Partner på HowCom.

På bild:
Från vänster Martin Andreasson Partner HowCom, Karolina Hedberg Brand & Marketing manager Doktor24, Natalia Petravis-Zarins Growth Manager Doktor24, Louise Isaksson Content Manager Doktor24, Maria Andersson, Partner HowCom, Amanda Nadarevic, Online Specialist HowCom

Redaktör & Digitalspecialist

Dagensanalys.se

Analys, Digitala Medier och Marknadsföring är tre områden som jag brinner för. Här på Dagensanalys.se kan jag förena dem till insikter som jag publicerar. Tveka inte att dela dina egna insikter med mig genom att skriva till vår redaktion.

Skriv en kommentar

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>