Bilar som sprängs, skräckfilmer och låtmatching ska få fler att välja Spotify | Dagensanalys.se
Hjälp oss att fortsätta driva Sveriges bästa nyhetsplats för digitala marknadsförare. Donera här

Bilar som sprängs, skräckfilmer och låtmatching ska få fler att välja Spotify

Spotify börjar känna Apple Music flåsa dem i nacken. Därför går man nu ut den största kampanjen sedan tjänsten lanserades.

“Spotify believes that every person, from casual music listeners to discography aficionados, has a personal connection to their favorite music and that there is a right song for every moment. This campaign celebrates that universal yet personal experience and invites people to embrace their connection to music for free on Spotify,” kommenterar Spotify sin kampanj.

Redaktör & Digitalspecialist

Dagensanalys.se

Analys, Digitala Medier och Marknadsföring är tre områden som jag brinner för. Här på Dagensanalys.se kan jag förena dem till insikter som jag publicerar. Tveka inte att dela dina egna insikter med mig genom att skriva till vår redaktion.

Skriv en kommentar

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>