Keymetrics

Paneldebatt: Trender inom research

För att förstå vad som händer i branschen har organisationen SMIF startat en serie paneldebatter under namnet ”Framtidens Research”. Den första paneldebatten diskuterar – Trender inom research – den 14 februari.

Den första paneldebatten i serie som tagits fram av SMIF och deras medlemmar tar upp ämnet – Trender inom research.

När: 14/2 kl 15-16
Var: Berghs School of Communication i Stockholm
Talare: Fabian Wrede från Google, Magnus Anshelm från MMS och Lena Gilchrist från Ipsos
Anmälan: Om du vill vara med på plats anmäler du dig här!

Kommande ämnen är bland annat ”Framtidens Researcher” den 7/3 där representanter från Facebook, Odyssey och YouGov kommer vara med, ”Så visar vi data i framtiden” kör vi den 11/4, ”Paneler och Incentives” den 16/5 och ”Som man frågar får man svar” den 14/6.

Alla debatter kommer även att sändas live på SMIFs Facebooksida samt finnas att titta på i efterhand också.

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Philips, Arla och Samsung sponsrar e-sportsliga