Keymetrics

TU:s årliga analys- och annonsdag lockar experter till scenen

TU:s årliga analys- och annonsdag, som äger rum torsdagen den 25 januari i Stockholm, är öppen för alla som är intresserade av annons- och användardata, redaktionell utveckling, kommersiell analys och medieaffären.

Under dagen ska talarna lyfta fram exempel på hur analys och data kan stärka och utveckla den redaktionella affären.

Talare på TU:s analys- och annonsdag:

Josefina Rickardt, marknads- och analyschef Expressen

Johan Lindgren, analyschef Aller media och VP analytics Data Refinery

Fredrik Skeppstedt, lead data scientist Strossle

Peter Callius, affärsområdeschef Kantar Sifo

Victoria Svanberg, delägare och styrelseledamot NWT-koncernen.

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Stora skillnader i hur kunder och företag ser på framtiden