Hjälp oss att fortsätta driva Sveriges bästa nyhetsplats för digitala marknadsförare. Donera här

Här kan du titta på IABs årliga trendseminarium

IAB Sverige har haft sitt årliga Trendseminarium ”8 minutes”. Talarna fick 8 minuter på sig att presentera sin spaning om ett aktuellt ämne. Om du missad hela eventet så kan du kolla på det i efterhand här.

Bara att klicka och luta dig tillbaka.

Årets trendspanare:
Carl Wåreus, Head of Agency – Google – Being an AI first company
Lisa Gunnarsson, Head of Nordics – LinkedIn – Continuous learning
Henrik Jogin, Technical Director – IDG – Samskapandet inom publicistisk verksamhet
Niklas Bakos, CEO & Co-founder – Advrty – Native ads to virtual reality
Anki Ahrnell, Chief Digital Officer – Bonnier – Technology & People ­ the Crucial Marriage
John Ericsson, Enterprise Growth Expert – Curamando – Fem skiften i marknadsföring
Alexei Grinevski, Nordic Strategy Director PlayAd och Anders Lithner VD, Inizio
Johan Åsén, Product Director – Schibsted – Mediehusens vägval
Nina Kurn, Senior Art Director, Visual planner & Partner, AllthewayJosé
Halvard Kristiansen, Head of Online Sales – MTG Sverige
Lisbeth Larsson, Director of Communications – WWF – Vartannat andetag
Kenneth Danielsson, CEO – GroupM

Redaktör & Digitalspecialist

Dagensanalys.se

Analys, Digitala Medier och Marknadsföring är tre områden som jag brinner för. Här på Dagensanalys.se kan jag förena dem till insikter som jag publicerar. Tveka inte att dela dina egna insikter med mig genom att skriva till vår redaktion.

Skriv en kommentar

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>