Hjälp oss att fortsätta driva Sveriges bästa nyhetsplats för digitala marknadsförare. Donera här

Ståhl-mannen blir ny ordförande för Guldnyckeln

Skaparen av ”The Swedish Number”, Björn Ståhl, är nyvald ordförande till Guldnyckeln.

Guldnyckeln är en kommunikationstävlingen som belönar insikt, kreativitet och affärsnytta.

Björn Ståhl har jobbat med reklam och kommunikation i nära 30 år och står bakom hyllade kampanjer som ”The Swedish Number”.

Nyligen rankades han av The Big Won Report som världens sjunde bästa Creative Director. I elva år var han på Lowe, i Stockholm och i London. De senaste 13 åren har han varit ECD och styrelsemedlem på INGO.

Redaktör & Digitalspecialist

Dagensanalys.se

Analys, Digitala Medier och Marknadsföring är tre områden som jag brinner för. Här på Dagensanalys.se kan jag förena dem till insikter som jag publicerar. Tveka inte att dela dina egna insikter med mig genom att skriva till vår redaktion.

Skriv en kommentar

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>